Gruppträning

Aerobic

Klassisk konditionsträning med viss koreografi. Räkna till åtta och häng med!

 

Mage Rygg

En stark hållning är A och O för att kroppen ska må bra i vardagen. Mage/Rygg stärker mittpartiet på kroppen genom övningar för magen och ryggen. Du väljer själv om du vill göra det lättare eller tyngre alternativet på övningarna – utgå alltid efter din förmåga och dagsform.
Alla övningar sker sittande eller liggande på en matta.
Se schema och boka här.

Gympa

Konditionsträning med hopp, om man vill. Sköna rörelser till rolig musik!

Se schema och boka här.

Tabata

Klassisk tabata. Intervallträning med 20sek arbete och 10sek vila. Enkla övningar, men kan bli huuur jobbigt som helst!

Se schema och boka här.

Skivstång

Med hjälp av en skivstång tränar du kroppens större muskler. Du jobbar efter
egen förmåga och väljer själv hur mycket vikt du vill ha på din skivstång. Hela
kroppen får en tidseffektiv genomkörare.
Se schema och boka här.

Yoga

Finn harmoni i kropp och själ. Vi erbjuder olika typer av inriktningar.

Se schema och boka här.

Funktionell

Sträcka sig upp för att nå hyllan i skafferiet, kliva ut ur bilen, böja sig ner för att knyta skorna. Träna som du lever. FortGjort Funktionell Träning bygger upp en funktionell styrka, rörlighet och balans i din kropp som du kan utnyttja i vardagen.

Se schema och boka här.

Step

Här bjuds du på enkel och följsam konditionsträning på en steplåda. Små dansanta inslag sätter guldkant på tillvaron som gör konditionsträningen till något utöver det vanliga. Du kan förvänta dig en härlig mix av olika musikstilar, nya som gamla hits!

Se schema och boka här.

Styrka

Enkel träning för kroppens större muskler. Du använder din egen kropp som främsta redskap och du arbetar efter din egen förmåga. Ibland tar vi även hjälp av ett gummiband och en steplåda. Du kommer att känna dig härligt stark i hela kroppen efter ett styrkepass.

Se schema och boka här.
12